Kolejnym sposobem jest zbudowanie Roweru na klasycznej ramie i nowym osprzętem. Musimy pamiętać że przy takiej odbudowie nie zawsze wszystko będzie nam pasowało i czasami będziemy musieli trochę ramę przerobić. Na przykład standard tylnej piasty w starych szosach był 130mm teraz jest to 135mm. Często hamulce mogą być za krótkie. Wtedy będzie trzeba to przerobić .
W każdym z tych przypadków trzeba wybrać odpowiednią bazę do pracy.
Życzę wam powodzenia i miłej pracy nad własną niepowtarzalną maszyną.
Drugi sposób na rower jest bardziej czasochłonny i kosztowniejszy. Odbudowa Roweru żeby wyglądał jak z fabryki. Czyli w oryginalnym kolorze. Napisy i inne oznaczenia w miejscach gdzie producent roweru umieszczał. Kolejny krok to osprzęt na jakim był produkowany dany model roweru. Po takim odnowieniu możemy być dumni ze swojej maszyny. Tak odbudowane rowery często startują w klasycznych wyścigach.
Pierwszy sposób na Rower Vintage to zakup w dobrym stanie jednośladu , gdzie wystarczy czyszczeni, mycie , smarowanie i regulacja roweru.
I już możemy się cieszyć jazdą naszym Rowerem retro .
Kolarstwo szosowe to nie tylko prędkość , ale też styl i elegancja . Właśnie te cechy łączy w sobie rower s stylu Vintage.
W ostatnim czasie właśnie takie rowery zaczynają być popularne . Coraz więcej firm posiada w swojej kolekcji model w tym stylu.
Co prawda użytkownicy roweru retro kupują jakiś stary model i odnawiają go, lub samemu składają od podstaw cały rower.
To właśnie taki jednoślad przynosi właścicielowi największą frajdę i pozwala on delektować się każdym pokonanym kilometrem.
Rower w stylu retro który samemu zbudujesz posiada jeszcze jedną zaletę. Jest niepowtarzalny i wyjątkowy.
Materiał użyty do budowy takiego roweru ta najczęściej stal, co daje nam elastyczność i długowieczność. Rower na stalowej ramie można naprawić jakby uległa uszkodzeniu.
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.